ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը երկուշաբթի հայտարարել է, որ երկկողմ առևտրային հեռանկարների հարցում Եվրամիությունը շատ առումներով ավելի վատն է, քան՝ Չինաստանը։ «Նրանք զգալիորեն զիջում են։ Կտեսնեք։ Բոլոր հաղթաթղթերը մեր ձեռքում են»,- հավելել է նա։ ԱՄՆ ներմուծվող եվրոպական ապրանքների նկատմամբ Թրամփի սահմանած մաքսատուրքերը վերացնելու վերաբերյալ Վաշինգտոնի հետ մի քանի փուլով բանակցություններից անկախ՝ Եվրամիությունը դեռևս էական առաջընթացի չի հասել։               
 

Մեքենայի փող ունեն, ԱԱՀ-ի փող չունե՞ն

Մեքենայի փող ունեն, ԱԱՀ-ի փող չունե՞ն
24.03.2016 | 12:56

Անցած շաբաթ օրենսդիրը «քնից» հանկարծակի արթնացավ ու հիշեց, որ վաղուց պետք է ԱԱՀ-ից ազատած լիներ ԵԱՏՄ-ից ավտոմեքենա ներկրող ֆիզիկական անձանց։ Հիշեց հերիք չէ, առաջարկեց մինչ օրս վճարված ԱԱՀ-ը վերադարձնել ներկրողներին։ Սովորաբար օրենքները հետադարձ ուժ չեն ունենում, բայց այս դեպքում դա հնարավոր է դառնում, ինչո՞ւ։ Այս և էլի մի քանի հարցի շուրջ զրուցեցինք ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի փոխնախագահ ՄԻՔԱՅԵԼ ՄԵԼՔՈՒՄՅԱՆԻ հետ։


-Խնդիրն այն է,- ասաց պատգամավորը,- որ հարցը հանրային մեծ ռեզոնանս է առաջացրել, ինչը բնական է՝ իրավական նորմ է խախտվել։ ԵԱՏՄ-ին անդամակցելուց հետո ֆիզիկական անձանցից ԱԱՀ-ը չպետք է գանձվեր։ Այսինքն, անդամակցելով ԵԱՏՄ-ին, մեր գործող օրենքը պետք է համապատասխանեցվեր ԵԱՏՄ-ում գործող նորմի հետ։ Այսօր փորձում ենք լուծել այս բացը։
-Բացը լրացնելը, ինչ խոսք, անհրաժեշտություն է, սակայն ավտոմեքենա ներկրողներին ԱԱՀ-ն վերադարձնելու համար, ըստ ներկայացվածի, անհրաժեշտ է 1,7 մլրդ դրամ։ Որտեղի՞ց եք հայթայթելու այդ գումարը, պետբյուջեով նման բան նախատեսված չէ։
-Մենք ևս լավ ենք հասկանում, որ այդ գումարը պատրաստ դրված չէ կոնկրետ տեղում, ինչ խոսք, պետք է մտածենք ինչպես լուծել այդ խնդիրը, որպեսզի իրավական նորմը և արդարությունը վերականգնվեն։
-Հնարավո՞ր է որոշ ժամանակ անց պարզվի, որ ԱԱՀ-ն չպետք է վերադարձվեր։
-Ոչ։ Սա իրավական կազուս է, որը պետք է լուծվի։
-Պարոն Մելքումյան, հարցի քննարկման ժամանակ խոսվեց նաև մեկից ավելի ավտոմեքենա ներկրելու դեպքում ֆիզիկական անձանց ԱԱՀ-ից ազատելու մասին։ Եթե ֆիզիկական անձը մեկ ավտոմեքենայից ավելի է ներկրում, դա արդեն բիզնես է, ինչո՞ւ ենք նրան ազատում ԱԱՀ-ից։
- Եթե մեկից ավելի ներկրված ավտոմեքենան վաճառվում է, ապա, այո, այն պետք է հարկվի ԱԱՀ-ով, իսկ եթե ֆիզիկական անձը ավտոմեքենան չի վաճառում, դա այլ հարց է: Ես հասկանում եմ Ձեր հարցի ենթատեքստը։ Մի կողմից, պետությունը պետբյուջեն լցնելու խնդիր է լուծում, մյուս կողմից` մի քանի ավտոմեքենա ձեռք բերողը, իհարկե, չքավոր չէ։ Պետք է խնդիրը ուսումնասիրել։ Օրինակ, ԵԱՏՄ-ին անդամակցելուց հետո ներկրվող ավտոմեքենաների քանակը շուրջ 11 անգամ ավելացել է, սա նշանակում է, որ հարցը բազմակողմանիորեն պետք է դիտարկել։
-Գիտե՞ք, այնպիսի տպավորություն է, որ մենք արտոնություն ենք տալիս մի խավի, որն արդեն իսկ արտոնյալ է՝ ավտոմեքենա ներկրելը լուրջ ֆինանսներ է պահանջում։
-Ներկրված ավտոմեքենաների մեծ մասը մինչև 5000 դոլար արժողությամբ է։ Պետք է մտածել` ո՛ր խավն է կարողանում ներկրել 2-4 հազար դոլար արժողությամբ մեքենաներ։
-Հաստատ` ո՛չ աշխատավարձով ապրող խավը։
-Համաձայն եմ։ Դրա համար եմ ասում` մտածելու խնդիր ունենք։

Զրուցեց Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 1430

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ